Subject: SV: [BIBLIST] SV: [BIBLIST] Får assistenter vara med på Biblist?
From: Ingrid Månsson <[log in to unmask]>
Date:Fri, 29 May 2009 08:38:53 +0200

Hej
Jag trodde i min enfald att ingen som anmält sig till BIBLIST registrerat sig med ngt yrke eller titel utan enbart som engagerad i biblioteksfrågor. Det måste väl vara SJÄLVKLART att det ska vara på det viset
Förresten, har någon av er erfarenhet av Google-group? Är väl ett forum som ev kan vara värt att pröva om det inte innehåller alltför mycket reklam.
Soliga hälsningar
Ingrid Månsson Lagergren
Timrå