Subject: Re: SV: [BIBLIST] Får assistenter vara med på Biblist?
From: Jan Szczepanski <[log in to unmask]>
Date:Fri, 29 May 2009 08:28:01 +0200

Kristina känner sig inte välkommen. Jag undrar varför. Vi är många
yrkeskategorier på biblioteken.
Här finns administratörer, här finns it-folk, här finns vaktmästare, här
finns nattvakter och städare och
inte minst en oerhörd stor grupp användare. Alla har sina åsikter om och
bilder av biblioteket och alla
är lika intressanta. BIBLIST kan inte få vara bara en plats för
bibliotekarier utan en plats för alla. Ett
forum för alla.

Ta plats Kristina! Du behövs.

Jan

Anya Feltreuter wrote:
> Hej!

> [...]

biblioteks hållning

those of the Gothenburg University Library

Jan Szczepanski
Förste bibliotekarie
Goteborgs universitetsbibliotek
Box 222