Subject: Härmed öppnas Svenskt Biblioteksforum
From: Troy Anna <[log in to unmask]>
Date:Thu, 28 May 2009 09:38:01 +0200

Hej allihopa, jag har länge tänkt skapa ett forum för svenska biblioteksfrågor men har inte riktigt vågat. Nu finns ett embryo här http://bibl.forum24.se/ Jag har aldrig administrerat ett forum förut men att göra är att lära. Som ni ser finns det knappt några kategorier än, så sätt igång och föreslå! Personligen ser jag fram emot att få svar på mindre katalogiseringsfrågor...

Anna Troy, bibliotekarie

Härnösands bibliotek, Sambiblioteket