Subject: Re: Ett grönare bibliotek
From: Lars Wikström <[log in to unmask]>
Date:Mon, 25 May 2009 09:13:58 +0200

Som kund vill jag bara säga att det vore mig fjärran att betala för att
gå omkring och göra reklam för något (om jag kunde slippa).
Reklambärning skall vara gratis för kunden.

Lars

Jan Szczepanski wrote:
> Men det finns väl inget bibliotek idag som säljer plastpåsar med
> bibliotekslogga på? För ett
> av råden är, sluta med det, för det ger inga goda signaler.
>
> Jan

Lars Wikström
Programmerare
Avdelningen för Nationell samverkan

Kungl. biblioteket/National Library of Sweden
Post: Box 5039, 102 41 Stockholm
Besök: Biiblioteksgatan 29, Stockholm
Telefon: 08 463 42 56
E-post: [log in to unmask]