Subject: SV: [BIBLIST] Sv: Re: [BIBLIST] en annan ordningsfråga
From: Anya Feltreuter <[log in to unmask]>
Date:Tue, 19 May 2009 19:45:34 +0200

Intressant fråga!

För tillfället "läser" jag en ljudbok som av någon anledning väljer att hoppa mellan kapitel på det mest besynnerliga sätt - man får lyssna klart på kapitlet man håller på med, men börjar man på kapitel ett är det inte säkert att man får fortsätta med kapitel två, man kan lika gärna hamna på kapitel tio. Lite förvirrande, å andra sidan är det ju inte heller alltid (utan snarare ganska sällan) en berättelse berättas i helt tidsenlig följd. Berättelsen blir densamma, upplevelsen lite annorlunda.

Vänliga hälsningar

Anya Feltreuter
Bibliotekarie
Nässjö bibliotek
Bokbussen

[log in to unmask] <mailto:[log in to unmask]>
0380-51 82 27