Subject: Sv: Re: [BIBLIST] Reclaim Biblist!
From: Ulrika Isacsson <[log in to unmask]>
Date:Tue, 19 May 2009 08:38:50 +0200

Ett community vore helt klart bättre. Lättare att söka i, enklare att
hantera och kanske det bästa av allt; inga käcka autosvar under heta
sommardagar när man själv arbetar ;-) Dessutom känns det lite föråldrat
med maillistor nu när det finns så många andra sätt att kommunicera på.

/Ulrika

Vi jobbar aktivt med Grön IT.
Tänk på miljön, skriv inte ut e-post i onödan.

Hur vore det att bygga upp ett enkelt forum, mycket enklare än
biblfeed, som
snarare är ett community, så skulle inte postningsfrågan vara ett
problem?
Ett forum utan underkategorier är trots allt vad biblist är rent
praktiskt,
även om man mailar sina svar istället för att posta dem på en site.
Även om
jag personligen inte har några problem med att få kilovis med
biblistmail om
dagen. Lite som att ha en ämnesspecifik radio på i bakgrunden, fast i
textform.

/Erik