Re: Novelist

Jannes Engqvist <[log in to unmask]>

Mon, 23 Feb 2009 00:37:02 +0100

text/plain

Om det är gratistjänster du söker kan du prova OCLC:s fictionfinder,
http://fictionfinder.oclc.org, om du inte har något emot att söka på
böckernas engelska titlar. Librarything, http://www.librarything.com är
användaruppbyggd och har sk. "taggar" och ämnesord som användarna själva
lägger in, men mängden information kan variera något mellan olika böcker.

Hoppas detta hjälper.

mvh.

/Jannes E, Uppsala