Re: SV: [BIBLIST] Sv: [BIBLIST] angående frågetjänsten 118100

Jannes Engqvist <[log in to unmask]>

Thu, 19 Feb 2009 20:32:02 +0100

text/plain

Det absurda i situationen är att 118100 marknadsför sig genom att
(visserligen med humor) framställa det som om deras tjänst skall
konkurrera ut alternativa informationskällor som tex. bibliotek och
uppslagsverk.

/Jannes E, Uppsala