Subject: länsbibl för kulturutredningen
From: Ann Wiklund <[log in to unmask]>
Date:Fri, 13 Feb 2009 10:29:51 +0100

I går kväll lyssnade jag igenom webbutsändningen från överlämnandet av
kulturutredningen med efterföljande presskonferens. Intressant. Och när en
av ledamöterna i kommittén särskilt nämnde de tydliga och entydiga signaler
de fått från länsbiblioteken angående behovet av en nationell politik för
biblioteken, kände jag behov av att spontant ropa bravo. Så det gör jag nu:
Bravo, länsbibliotekarier!
Hälsningar
Ann Wiklund
Eskilstuna