Jag skulle vilja använda det i bibliotekets marknadsföring på något sätt. Går det inte att få någon tidning att skriva om hur 118100 använder biblioteket för att klara av sin service? Man behöver ju inte lämna ut frågeställaren men ändå göra en poäng av det. Eller är jag fel ute?
Vänligen
Victoria Lovsten
Löberöds bibliotek
________________________________
Från: BIBLIST - Topics in Nordic research library user services genom Jennische Rikard
Skickat: to 2009-02-19 11:37
Till: [log in to unmask]
Ämne: [BIBLIST] angående frågetjänsten 118100
Hej!
Detta damp ner i Uppsala stadsbiblioteks inkorg. Jag skulle vilja veta hur folk ställer sig till det. Är det någon som råkat ut för något liknande tidigare? Ska biblioteken hjälpa kommersiella företag som tar 18 kr i avgift för ett sms? Frågan i sig känns ju ganska tråkig, men det handlar väl mest om principen och det är ju inte otänkbart att detta kommer att öka.
Namn: Viktor Henriksson
E_post: [log in to unmask]
Telefon: 0738048170
Ditt_arende: Hej!
Jag jobbar på 118100:s tjänst Svar På Allt och en kund till oss har ställt en klurig fråga som jag hoppas att ni kan hjälpa till med; Vilket är det 14:de ordet på 18:de raden på sida 123 i boken "Tomans huvud", som är skriven av Robert Jordan?
Tacksam för svar!
/Rikard Jennische
Uppsala stadsbibliotek
________________________________
Email the way you want it - scanned for viruses and spam by emailsystems
Click here <http://www.emailsystems.com/flash/business/> to see how Email Systems works
If you consider this email spam, please forward to [log in to unmask]
###########################################
This message has been scanned by F-Secure Anti-Virus for Microsoft Exchange.
For more information, connect to http://www.f-secure.com/
|