Subject: Re: SV: [BIBLIST] Ingen kommersiell reklam
From: Jan Magnusson <[log in to unmask]>
Date:Mon, 10 Nov 2008 12:00:50 +0100

Som sagt - sunt förnuft och ett gott omdöme gäller. På den punkten kan
vi förlita oss på bibliotekarieskråets omvittnat goda omdöme och
pålitlighet.

(McDonaldsinlägget nyss handlade inte om att göra reklam för McDonalds
produkter utan att redogöra för ett samarbete mellan privat
företagsamhet och allmänfinansierad verksamhet. Ett samarbete vi lär få
se mer av i framtiden.)

Mvh / Jan M.