Subject: Re: SV: [BIBLIST] Ingen kommersiell reklam
From: Jan Magnusson <[log in to unmask]>
Date:Mon, 10 Nov 2008 10:50:32 +0100

Arbetssökande bör vända sig till respektive arbetsförmedling och vad
gäller att sälja tjänster gäller samma som för att sälja produkter. Man
bör använda sig av vanliga kommersiella reklamkanaler och betala för
annonseringen.

Mvh / JM

--
Jan Magnusson
Bibliotekarie / Librarian

Biblioteket / The Library
Chalmers tekniska högskola / Chalmers University of Technology
SE-412 96 Göteborg, Sweden
Tel +46(0)31-772 37 78, mobile +46(0)73-376 36 30
Fax +46(0)31-18 35 44
www.chalmers.se
E-mail: [log in to unmask]
E-mail: [log in to unmask]