Subject: SV: [BIBLIST] Källkritik exemplet Gotland
From: Carl-Henrik Berg <[log in to unmask]>
Date:Fri, 7 Nov 2008 11:55:51 +0100

Webbplatsen tycks ha gått under jorden, och går inte att få fram via "The Wayback Machine" (Internet Archive). Försöker man så får man detta resultat:

http://web.archive.org/web/*/http://gotland.luma.com/

"We're sorry, access to http://gotland.luma.com/ has been blocked by the site owner via robots.txt."

Någon som känner till andra sätt att rekonstruera Gannholms gallimatias?

Carl-Henrik Berg
Strängnäs bibliotek