Subject: SV: [BIBLIST] SV: [BIBLIST] Hej alla pigga kollegor!
From: Kajsa Gustafsson Åman <[log in to unmask]>
Date:Mon, 17 Nov 2008 14:25:46 +0100

Personligen har jag en sjätteklassare därhemma och det är mycket frågor
kring just andra världskriget i den åldern så helt fel är det inte. Men man
ska ha på fötterna för att ta diskussionen på rätt sätt.

Med glada hälsningar
Kajsa
(Behöver du skriva ut detta mail? Ett utskrivet papper mindre......)
Kajsa Gustafsson Åman
Bibliotekarie/Librarian
Linköpings Universitet
Campus Norrköpings bibliotek