Subject: SV: [BIBLIST] Wikipedia-arbete + söktjänst
From: [log in to unmask]
Date:Sun, 16 Nov 2008 16:04:23 +0100

Jaha, så skulle jag vara lite snajdig och svara bara Sofia Tenglin med hjälp av min iPhone, och så gick det ut på Biblist...men det bjuder jag på:-)
För att bidra med något "nytt" kan jag väl ta tillfället i akt och puffa för en söktjänst under utveckling, gå in och läs om den på www.bibliotek24.org

Lite omväxling till garderobsbekymren i alla fall:-)

Vänliga hälsningar
Ann Östman
Bibliotekskonsulent
Länsbibliotek Gävleborg