Subject: SV: [BIBLIST] Vad får man publicera på BIBLIST?
From: Pia-Kristina Svenhard <[log in to unmask]>
Date:Fri, 14 Nov 2008 12:12:00 +0100

Hej.
jag skulle, som biblioteksassistent, vara för en sådan lista.
En av besvikelserna med den nuvarande listan är att det nästan aldrig annonseras ut biblioteksassistent-tjänster. I DIK Forum har jag aldrig sett någon sådan annons, man vet ju  att de stora annonserna aldrig handlar om assistenttjtänster. Inte heller KB annonserar ut biblioteksassistenttjänster vad jag vet. Så hur finner man dessa tjänster?
En annan slags lista kanske kunde vara vägen, i alla fall för oss som har sk lägre befattningar.
Pia-K.
- som hoppas ni hakar på maratonläsningen av Skuggutredningen, som ju ska äga rum på olika teatrar över hela Sverige på måndag den 17/11. Själv ska jag läsa på Orionteatern, tillsammans med 141 andra skådespelare.