Subject: Re: Trams!!
From: Barbro Berry <[log in to unmask]>
Date:Thu, 13 Nov 2008 16:08:49 +0100

Vad man än tycker om debattämnena och åsikterna på listan så tycker jag
nog ändå att man kan visa sina kollegor den respekten att man inte
kallar dem tramsiga eller navelskådare (vilket jag f.ö. tycker är usla
argument). Det finns tillräckligt många människor som aldrig vågar yttra
sig av rädsla för att utsättas just för dylikt översitteri. Kanske kan
omvärlden, om den nu är så engagerad i Biblist,  få lov att ha
uppfattningen att vår profession omfattar  flera sorters människor och
åsikter. Var och en står för sin, så även
Barbro Berry