Re: Ny databas över genusexperter

Elisabet Steiner <[log in to unmask]>

Thu, 6 Nov 2008 11:49:12 +0100

text/plain

Jättebra att få information om existensen om denna databas! Men då
ställer sig genast en annan liten fråga inom parentes: Hur kan man missa
tillfället att kalla databasen för Gerda? Det är ju det självklara
namnet. Och genast rinner en tackkorttext till i huvudet som jag lärde
mig som vits när jag var liten och som beskriver precis det här
fenomenet: "Tack för bulla och kaffe! Hälsningar Affe och Ulla".

Nichts für Ungut!
Elisabet