Re: SV: [BIBLIST] SV: [BIBLIST] SV: [BIBLIST] Riktlinjer för klädsel mm i yttre tjänst?

Tove Kjellander <[log in to unmask]>

Tue, 11 Nov 2008 11:04:43 +0100

text/plain

Äntligen en vettig kommentar i denna smått löjliga debatt.
Högklackat i svampskogen passar inte heller nåt vidare bra, eller
spikskor på parkettgolvet.
Hälsn Tove K. /Örebro

--
Tove Kjellander