Subject: Sv: [BIBLIST] Bibliotekarie till Marinmuseum
From: Jan Larsson <[log in to unmask]>
Date:Mon, 1 Sep 2008 11:37:15 +0200

Hej,

i all välvillighet vill jag påpeka att det kanske är bäst att skriva ut
"Assistant" i din titel eller i alla fall sätta ut en punkt efter sista
s:et. "Ass" betyder ju på engelska ngt helt annat än det åsyftade. detta
sagt med reservationen att jag inte vet hur bruket är i dessa fall i den
engelskspråkiga delen av världen, man kanske skriver så, trots den
tvetydiga betydelsen.

Som sagt i all välvillighet,
Jan Larsson

Hej!

Marinmuseum i Karlskrona söker bibliotekarie.

Läs mera här:

http://www.marinmuseum.se/Ledig_tjanst/bibliotekarie.aspx

Tjänsten är på heltid och tillsvidare. Sista ansökningsdag 15
september.

Hör gärna av dig till mig om du har några frågor!

Lena Björk

Bitr enhetschef Arkiv och bibliotek/Ass Head of Archives and Library

Bibliotekarie Marinmuseum/Librarian Naval Museum

STATENS MARITIMA MUSEER/NATIONAL MARITIME MUSEUMS

Marinmuseum/Naval museum

Sjöhistoriska muséet/Maritime museum

Vasamuséet/Vasa museum

P.O. Box 48, SE-371 21 KARLSKRONA

Besöksadress/Visitors: Stumholmen

Tel +46 (0)455 35 93 60, (0)733 39 93 16

Fax +46 (0)455 35 93 49

[log in to unmask] <mailto:[log in to unmask]>

www.maritima.se