Subject: Sv: [BIBLIST] SV: [BIBLIST] Saknar biblioteken ett tydligt uppdrag???
From: Barbro Borg <[log in to unmask]>
Date:Tue, 9 Sep 2008 17:21:32 +0200

Dagstidningar förkortar och är ofullständiga. Alla som i

Barbro Borg, bibliotekschef
Solna stadsbibliotek
mailto:[log in to unmask]
tel 08- 734 27 40, 070-3999672
Jag reagerade precis som du Christer! Men utgår från att han är
felciterad. Det är väl mer regel än undantag när det gäller pressen,
eller hur?

Med vänliga hälsningar

Marie Holmqvist
Bibliotekschef
Salem bibliotek

08 - 532 599 12, 070 - 723 94 10, fax 08 - 532 599 14
salem.se/bibliotek