Subject: SV: [BIBLIST] Saknar biblioteken ett tydligt uppdrag???
From: Anna-Stina Axelsson <[log in to unmask]>
Date:Tue, 9 Sep 2008 16:06:37 +0200

Hur tydliga uppdragen är kan kanske diskuteras. Det som man väl främst saknar idag är bibliotekspolitik på nationell, och ofta på lokal, nivå. Kan det inte vara det som Niclas Lindberg egentligen åsyftar? Och allt som skrivs i media är förstås inte sant.

Vänliga hälsningar Anna-Stina Axelsson
Regionbibliotek Stockholm

Ja vad ska man säga? Jag undrar också vartåt cykelfärden lutar? Det känns sorgligt att Niclas Lindberg inte har bättre koll på hur biblioteken ser ut eller jobbar idag tycker jag! Någon borde sannerligen upplysa honom!

Vänliga hälsningar
Ulrika Johansson
Vårby bibliotek
tel: 08-535 35787

P  Please consider the environment before printing this e-mail.