Subject: Re: Avhandling om fria tidskrifter
From: Peter Almerud <[log in to unmask]>
Date:Tue, 3 Jun 2008 10:54:37 +0200

I nästa nummer av InfoTrend, som kommer från trycket nästa vecka, fins en artikel av Helena Francke som bygger på delar av hennes avhandling.

Peter Almerud
Redaktör InfoTrend

-------- Original-Nachricht --------

--
Super-Aktion nur in der GMX Spieleflat: 10 Tage für 1 Euro.
Über 180 Spiele downloaden: http://flat.games.gmx.de