Subject: Re: Katalogisering
From: Gunilla Mosén <[log in to unmask]>
Date:Sat, 14 Jun 2008 11:11:10 +0200

Om dina inlägg är surare än andras vet jag inte.
Det som intresserar mig i dina inlägg är din internationella utblick och de
möjligheter till fördjupning du erbjuder. Delar med dig av. Du sitter inte
och tjyvhåller på information och väntar på att någon - Reinfeldt? - ska ge
dig order. För mig är du en riktig folkbildare. Om du retar upp andra så
fattar jag inte varför. Du är kunnig och pedagogisk, två underbara publika
egenskaper hos en bibliotekarie, som  man kommer till med sitt analoga eller
digitala lånekort.