Subject: SV: [BIBLIST] SV: [BIBLIST] Bibban Alexandersson är inte på kontoret.
From: Kajsa Gustafsson Åman <[log in to unmask]>
Date:Wed, 4 Jun 2008 15:18:59 +0200

När jag är bort brukar jag maila [log in to unmask]
Subject: lämnas tomt
Första (och enda) rad i brevet: SET BIBLIST NOMAIL

Det är en praktisk vana.

Med glada hälsningar
Kajsa
(Behöver du skriva ut detta mail? Ett utskrivet papper mindre......)
Kajsa Gustafsson Åman
Bibliotekarie/Librarian
Linköpings Universitet
Campus Norrköpings bibliotek