Subject: Sv: [BIBLIST] berättelse om motocross
From: Annika Restadh <[log in to unmask]>
Date:Tue, 22 Jan 2008 13:10:32 +0100

Mina grabbar som blir fyra och åtta i år har en ny favoritbok som är ganska enkel och handlar om alla sorters motorcyklar:

Jaensson, Håkan
Alla åker motorcykel
2007.

Med vänlig hälsning!
Annika Restadh
Askersunds bibliotek
Lilla Bergsgatan 12 a
69630 Askersund
Tfn 0583-81243
Fax 0583-81076

Hej!

Igår hade jag en kille på 8 år som skulle vilja låna en berättelse som
handlar om motocross. Om nån som kör och kanske skadar sig eller så. Jag har
letat i BURK-sök, LIBRIS och på bibliotek.se, samt googlat men det verkar
inte finnas någon skönlitterär bok som handlar om motocross för jag hittar
bara facklitteratur och det ville låntagaren absolut inte ha. Nån där ute i
landet som vet någon bok?

/Malin Grabbe, Åstorps bibliotek

--
Meddelandet har kontrollerats mot virus samt skadligt
innehåll av MailScanner och förmodas vara säkert.