Subject: SV: [BIBLIST] Mattias Axéns C-uppsats 2001
From: Carl-Henrik Berg <[log in to unmask]>
Date:Wed, 2 Jan 2008 19:21:27 +0100

mattias.axen at hgo.se
är adressen. Vilket man kan finna ut på kortare tid än vad det tar att skicka nedanstående till listans 4087 adressater.

Carl-Henrik Berg (fortsatt impertinent även under 2008)
Strängnäs bibliotek

P.S. Ni läste väl detta idag? (Män kuvas av statlig feminism)
http://www.svd.se/opinion/brannpunkt/artikel_731723.svd