From: Sofia Sehili <[log in to unmask]>
Date:Wed, 30 Jan 2008 13:17:49 +0100

Jag skickar även min fråga till Biblist och ber prenumeranter på skolbib om överseende med dubbla inlägg.

Jag har ett projekt på gång kring världsreligionerna och söker nu därför internetadresser som är intressanta ur ett källkritiskt perspektiv. Någon som har bra tips? www.sanningenomislam.se känner jag redan till. Gärna något om andra religioner än islam, där jag ju redan har ett exempel. Målgruppen är elever i år 6.

Tacksam för hjälp!

Med vänlig hälsning
Sofia Sehili
Bibliotekarie, Adolf Fredriks musikklasser