Re: Utökat nordiskt fokus på Onlinekonferensen i London 4- 6 December 2007

Robin Fortelius <[log in to unmask]>

Wed, 31 Oct 2007 17:38:29 +0200

text/plain

Tack!

Jag förde in nya annonser enligt den uppdaterade informatione vid vår
finska och svenska evenemangskalender.

Hälsningar

  - Robin

--
Robin Fortelius
Biblioteken.fi - Finländska bibliotekens webbtjänster