Subject: Re: SV: [BIBLIST] SV: [BIBLIST] SV: [BIBLIST] SV: [BIBLIST] En frÃ¥g a g à ¤l lande po licy (ut talad s om outtalad) pÃ¥ sve nska bibli otek gälland e de anst älldas ut se ende
From: Elin Lundmark <[log in to unmask]>
Date:Tue, 16 Jan 2007 18:47:16 +0100

Jag har för tvć mćnader sedan fćtt ett arbete som bibliotekarie utan att pć
nćgot sätt skyla varken piercing eller tatuering under intervjun, sć
tatueringar och/eller piercing kan väl inte vara nćgot stort problem att
lägga vikt vid..?

Elin Lundmark
Gubbängens bibliotek, Stockholm

MSN bjuder pć musikstreaming i en mćnad http://www.msn.se/music/