Subject: SV: [BIBLIST] En fråga gällande policy (ut talad s om outtalad) på svenska bibliotek gälland e de anställdas utseende
From: Jonas Malm <[log in to unmask]>
Date:Mon, 15 Jan 2007 08:49:40 +0100

Har själv en tatuering (höger axel) och tänker göra fler, men skulle inte sätta någon så att jag inte kunde välja att dölja den. Underarmen BORDE inte vara något problem.

Attityden till tatueringar har förändrats och kommer att bli mer positiv i takt med att tatueringskonsten utvecklas och får mer uppmärksamhet, t.ex. i utställningar som den på östasiatiska och i media (t.ex. Miami Ink). Framtidens chefer har antagligen sett eller träffat många olika slags människor med tatueringar.

Jonas Malm
Barnbibliotekarie