Subject: efterlysning göteborgsbibliotekarie
From: malin hakanson <[log in to unmask]>
Date:Sat, 20 Jan 2007 13:19:48 +0100

Library of Congress i USA söker kontakt med den bibliotekarie vid ett mindre bibliotek i Göteborg som i september 2006 skickade förfrågningar i ett särskilt ärende till deras katalogiseringsavdelning. Nu har de sammanställt ett svar på bibliotekariens frågor, men förlorat kontaktuppgifterna.

Vänligen svara direkt till mig, [log in to unmask] om du känner igen dig, så vidarebefordrar jag till Library of Congress.

Bästa hälsningar,
Malin Håkanson

Malin Håkanson  |  Biblioteket vid Högskolan Väst  |  http://www.bibliotek.hv.se