Subject: Re: Sv: [BIBLIST]
From: Lennart Kihlberg Kultur <[log in to unmask]>
Date:Sun, 21 Jan 2007 13:28:55 +0100

BIBLIST - Topics in Nordic research library user services
<[log in to unmask]> skrev den 20 januari 2007 klockan 22:22 +0100:
>Jag hittade följande text på Umeåregionens nya bibliotekssida:
>
>"Här ska nyförvärvs-, topp-, tips-, temalistor etc ligga".
>
>Visst, ja, det är bara det att ingenting ligger där, hur jag än försöker
>att söka och leta över och under och mellan raderna.

Tja, nu är det väl så att om det står att någonting ska ligga där, ger det
väl en antydan om att något är på väg snarare än att det finns där redan
nu? :o)

Det rör sig f ö om en testsida. Framgår kanske inte vid en första anblick
men torde bli uppenbart ju mer man bekantar sig med innehållet.

      Lennart Kihlberg
      Samordnare/Fråga Biblioteket
      Umeå stadsbibliotek
      Lånecentralen