Subject: Sv: [BIBLIST]
From: Miguel Benito <[log in to unmask]>
Date:Sat, 20 Jan 2007 22:22:12 +0100

Håller absolut med Mats.
Jag hittade följande text på Umeåregionens nya bibliotekssida:

"Här ska nyförvärvs-, topp-, tips-, temalistor etc ligga".

Visst, ja, det är bara det att ingenting ligger där, hur jag än försöker att söka och leta över och under och mellan raderna.

Snygg är den, förstås. Det är tydligen dagens trend.
Som tidningstips hittar jag tidskriften "Allt om mat" med rubriken "Godaste julbordet".

Lycka till.
Miguel Benito

Miguel Benito
Högskolan i Borås