Subject: Re: Ang: Re: [BIBLIST] SV: [BIBL IST ] SV: [BIBLIST] SV: [BIBLIST] Ang. [BI BLIST] En fråga g äl lande po licy ( ut t alad s o
From: Gunilla Mosén <[log in to unmask]>
Date:Sat, 20 Jan 2007 08:46:53 +0100

Konflikter är oundvikliga i ett livs levande liv. Sånt är livet. Dessutom
skulle vi troligen gå under utan konflikternas dynamiska effekter.

Mig förvånar det inte att debatten om biblioteksanställdas kläder, smycken
och tatueringar får en del övertoner.

I undertexten bubblar och fräser den stora existensiella frågan om
individens frihet kontra kollektivet.

Gunilla M