Subject: Re: Ang: Re: [BIBLIST] SV: [BIBL IST] SV: [BIBLIST] SV: [BIBLIST] Ang. [BI BLIST] En fråga g äl lande po licy ( ut t alad s o
From: Tinalina Karlsson Glöde <[log in to unmask]>
Date:Fri, 19 Jan 2007 17:57:53 +0000

Tänkte PRECIS samma sak. Har länge tänkt göra ett inlägg själv, men har
under det att diskussionen pågått blivit lite avskräckt. Här talas det vitt
och brett om mångfald och öppenhet och så kan vi inte ens tolerera olika
åsikter inom vår egen yrkeskår utan att missförstå medvetet och bli
sarkastiska. Det bådar inte gott.

Tinalina, B&I-student

>From: Staffan Rundberg <[log in to unmask]>
>To: [log in to unmask]
>Subject: [BIBLIST] Ang: Re: [BIBLIST] SV: [BIBLIST] SV: [BIBLIST] SV:
>[BIBLIST] Ang. [BI BLIST] En fråga g äl lande po licy ( ut t alad s o
>Date: Fri, 19 Jan 2007 10:29:11 +0100
>
>Måste bara kort inlägga att jag är förvånad över tonen och tilltalet på
>många inlägg i den här frågan. Rena sandlådenivån.
>Mvh
>
>Staffan Rundberg
>Bibliotekarie
>Fackbiblioteket
>Danderyds Sjukhus AB
> [...]

Titta på livekonserter - exklusivt på MSN
http://msnpresents.msn.com/hub/?mkt=sv-se