Subject: Re: SV: Re: [BIBL IST] SV: [BIBLIST] SV: [BIBLIST] En fråga g äl lande policy (ut t a lad s om outtalad) på sve nska bi bliote k gälland e de anställdas uts e ende
From: Tove Kjellander <[log in to unmask]>
Date:Thu, 18 Jan 2007 13:12:55 +0100

Jag vet inget om folks ålder, men jag kan gissa.
När jag gick i gymnasiet har ingen med att göra och det gick över för
jag är inte kvar där.
Piercing var inte uppfunnet mer än hål i örsnibbarna, däremot var det
fruktansvärt provocerande mot etablissemanget att, som tjej, visa sig i
långbyxor eller ännu värre jeans i vissa sammanhang.
Jag är glad att toleransnivån stigit, men tydligen måste det finnas
något att opponera sig emot.
Hälsn Tove K som precis som Tomas Lidbeck passerat bäst före-datum