From: Jenny Lindh <[log in to unmask]>
Date:Thu, 18 Jan 2007 12:25:50 +0100

Då har vi alltså debatterat oss från tatueringens eventuella
provokationsfaktor till konstaterandet att det är gott att vara hel och ren
i informationsdisken. Jag undrar så smått - hur hamnade vi här?

Och till alla tatuerade bibliotekarier där ute vill jag rikta en allvarlig
uppmaning: göm noga ditt ankare, din ros eller din mystiska tribalformation
- någon besökare (eller kollega!) kan nämligen tro att det är KLADD och
SMUTS du har fastkletat längs armen, och du vill väl för guds skull inte
förorsaka en dylik äckelchock! Det kan ju - faktiskt - rentav vara
samhällsfientligt.

/Jenny L, Stockholms Stadsbibliotek.