Subject: Re: SV: Re: [BIBL IST] SV: [BIBLIST] SV: [BIBLIST] En fråga g äl lande policy (ut t a lad s om outtalad) på sve nska bi bliote k gälland e de anställdas utse ende
From: Mikael Johansson <[log in to unmask]>
Date:Thu, 18 Jan 2007 10:43:27 +0100

Tove K!

- Hur vet du åldern på de som skickat inlägg i denna piercingdebatt?
- Var det inte äckelkänslor inlägget du svarade på handlade om (och ditt inlägg tidigare) och inte provokationer?
- När gick du i gymnasiet? Var det vanligt med piercingar då?
- Vad var det som gick över? Gymnsiet?

/ mvh, Mikael Johansson