Subject: Re: SV: Re: [BIBL IST] SV: [BIBLIST] SV: [BIBLIST] En fråga g äl lande policy (ut t a lad s om outtalad) på sve nska bi bliote k gälland e de anställdas utse ende
From: Tove Kjellander <[log in to unmask]>
Date:Thu, 18 Jan 2007 09:07:47 +0100

Man får väl ändå lov att ha lite sinne för proportioner. Ofrivilligt
eller frivilligt?
Piercing och tatueringar är gjorda högst frivilligt och i många fall
just för att provocera. Jag har aldrig hört talas om att någon är för
fet bara för att provocera sin omgivning.
Väx upp nån gång kära unga kolleger. Den här debatten pågick när jag
gick i gymnasiet.
Sen gick det över.
Hälsn Tove K