Subject: SV: [BIBLIST] SV: [BIBLIST] SV: [BIBLIST ] S V: [BIBLIST ] SV: [BIBLIST ] SV: [BIBLIS T] En frå ga g äl la
From: Jonas Malm <[log in to unmask]>
Date:Wed, 17 Jan 2007 14:25:56 +0100

När det gäller krav på klädsel så ska väl i så fall arbetsgivaren tillhandahålla "uniformen", stå för tvätt och ombyten? Det kanske de har råd med i den privata sektorn, men knappast i den offentliga. Annars skulle jag gärna ta emot ett par snygga kostymer!

En kostym skulle dessutom dölja i stort sett vilka tatueringar som helst.

Och för sedlighetens skull kanske en Prince Albert-piercing borde vara obligatorisk för alla manliga bibliotekarier?

Jonas Malm, Vingåkers bibliotek