Subject: Sv: Re: [BIBLIST] Erotisk litteratur?
From: Katarina Norén <[log in to unmask]>
Date:Wed, 13 Dec 2006 18:24:58 +0100

Berättelsen om O av Pauline Réage kan nog passa in här även om den tänjer på gränser en hel del.

Hälsningar

Katarina Norén
Bibliotekarie

Falköpings kommun
Kultur- och fritidsförvaltningen Biblioteket
521 81 Falköping

S:t Sigfridsgatan 11

0515-850 47
0708-82 61 30

www.falkoping.se

Hejsan!

Tack för tipsen jag har fått! Det fanns mycket spännande där, men jag
märker att jag formulerat mig slarvigt. Vad jag ska skriva min uppsats om
är inte erotiskt material som utspelar sig i biblioteksmiljö, utan snarare
erotiskt material som förekommer på bibliotek. Jag behöver alltså tips på
litteratur med sexuella skildringar rent allmänt.

Jag ber om ursäkt för min klumpiga (och förvirrande) fråga!

/Sanna Barsk