Subject: Re: Erotisk litteratur?
From: julia keller <[log in to unmask]>
Date:Wed, 13 Dec 2006 08:48:30 -0800

hej,
Kolla in Kärlek : de bästa erotiska novellerna. Den finns i pocket.
Det är ett urval av en serie noveller, Kärlek volym 1-14, som kom ut 1965-1970 skrivna av såväl etablerade som av debuterande svenska författare.

Vad jag har förstått så var den hett debatterad i bibliotekssammanhang när den kom ut....

/Julia