Subject: Sv: [BIBLIST] Erotisk litteratur?
From: Nina Frid <[log in to unmask]>
Date:Wed, 13 Dec 2006 13:19:54 +0100

Kerstin Rydbecks "Från argsint tråkmåns till farlig sexbomb : om bibliotekariestereotyper i modern fiktionsprosa och deras ursprung" från 2002 i
Från handskrift till XML: Informationshantering och kulturarv kanske kan ge dig lite tips, men den kände du kanske redan till?!

Om det nu är bilden av bibliotekarien du vill undersöka... men det gissar jag. Lycka till!

Nina Frid
projektledare
Lokala lärmiljöer i Stockholm

Hej!

Jag håller på att skriva en magisteruppsats om erotik på folkbibliotek, och
jag skulle behöva lite tips på titlar med tydliga sexuella/erotista
skildringar. Gärna svenskt material!

Tack på förhand!

Sanna Barsk

B&I-student vid Uppsala Universitet