Subject: Re: Det ekar tomt
From: Peter Berkesand <[log in to unmask]>
Date:Tue, 5 Dec 2006 16:19:39 +0100

Jan,

det finns åtminstone två tidskrifter som ges ut i Sverige på engelska
nämligen

Hygiea Internationalis : An Interdisciplinayr Journal for the History of
Public Health (www.ep.liu.se/ej/hygiea/) och

International Journal of Ageing and Later Life (www.ep.liu.se/ej/ijal/)

Båda tidskrfiterna ges ut vid Linköpings universitet.

Vänliga hälsningar

Peter

Peter Berkesand
Linköpings universitet