Subject: Re: Bilarbetarens ABC
From: Gunilla Mosén <[log in to unmask]>
Date:Thu, 21 Dec 2006 10:39:10 +0100

I dag är sista dagen Arbetslivsbiblioteket håller öppet. I dag fattas
beslutet om nerläggningen av Arbetslivsinstitutet men om du skyndar
dig hinner du kanske. Där finns den säkert om den finns. Luktar
organisationsteori.

Gunilla M

Hej

Jag har fått en fråga om en bok som ska heta "Bilarbetarens ABC", den
ska vara utgiven någon gång på 1950-1960-talet.  Jag får ingen träff i
Libris, inte med exakt den titeln i alla fall.

Är det någon som känner till boken och kan tänka sig ett fjärrlån
eller vet hur man kan komma över den?

Med vänliga hälsningar

Mia Olausson

Nässjö stadsbibliotek

0380 - 51 80 72

[log in to unmask] <mailto:[log in to unmask]>