Subject: Ny idé- och kunskapsbank för bibliotek
From: Quick Mona <[log in to unmask]>
Date:Tue, 21 Nov 2006 19:27:01 +0100

Hej
Nu finns en ny idé- och kunskapsbank på Länsbibliotek Östergötlands webbplats
http://www.lansbibliotek.ostsam.se/Ide+och+kunskapsbank/

Det som finns här får användas fritt. Här finns bl.a. knubbar med symboler, underlag för marknadsföringsplaner och tips kring tillgänglig webb.

Banken har skapats som en del i Projektet Bibliotek utan hinder, men är tänkt att fortlöpande växa och förändras med hjälp av bidrag från olika håll.

Underlaget kommer från olika projekt som länsbiblioteket drivit, med tillskott av erfarenheter av andra projekt jag varit inblandad i som egen företagare. Nu läggs mitt företag ner eftersom jag har en fast tjänst som mediestrateg i Motala bibliotek. Om någon vill ta kontakt med mig framöver är min e-postadress [log in to unmask]

Hälsningar

Mona Quick
Projektledare Bibliotek utan hinder
Länsbibliotek Östergötland (samt Motala bibliotek)

013-25 56 64, 070-374 08 74, 0141-22 54 88

[log in to unmask], [log in to unmask]