Re: SV: [BIBLIST] Bok om anhörig til l funktionshindra d.

Gunilla Mosén <[log in to unmask]>

Wed, 8 Nov 2006 22:29:22 +0100

text/plain

Räknas utvecklingshämning som psykisk sjkdom eller som
funktionshinder? Jag vet inte. Hursomhelst är Lisbeth Pippings Kärlek
och stålull: att växa upp med en utvecklingsstörd mamma en berättelse
med ett ovanligt perpektiv.
Gunilla M