Subject: Sv: [BIBLIST] SV: [BIBLIST] REF: Novell av Molly Johnson
From: Elisabet Fornell <[log in to unmask]>
Date:Fri, 11 Aug 2006 15:38:28 +0200

Hej
Jag har semester 13 augusti till 3 september, och kommer inte att läsa ditt mejl förrän då. För akuta ärenden, kontakta min chef Maria Hedenström [log in to unmask] .
/Elisabet

Elisabet Fornell, bibliotekarie  [log in to unmask]
Stockholms Stadsbibliotek
Sveavägen 73
113 80 Stockholm
http://teknikaliteter.blogs.com/
http://del.icio.us/geckolisa

>>> "[log in to unmask]" 08/11/06 15:40 >>>

Hej!
I Svenska arbetarförfattare under 1900 talet skriver Kristina Olls: "Molly föddes i Hofors 1931. Som 18-åring skrev hon sin första novell Eller hur, arbetarfarsa?" Ingenting om var den publicerades, i en tidning kanske?
Hälsningar,
Anna Selme
Sjömansbiblioteket
Göteborg