Subject: Re: Bibliotekspedagogik 10 p - distanskurs vid BHS ht 2006
From: "Anni Allen, Tessinskolan" <[log in to unmask]>
Date:Thu, 31 Aug 2006 13:41:59 +0200

Jag skulle vilja anmäla mig till kursen. Om jag faxar anmälan måste jag även skicka betygskopior per post? Jag tänker att ni enkelt kan kolla att jag läst Biblioteks- och informationsvetenskap hos er med start ht-99. Vidare så undrar jag om det går att gå kursen även om man inte är klar med magisteruppsatsen?

//Anni Allen, Nyköping